Cărţile de vizită sunt un instrument puternic pentru creșterea conștientizării mărcilor. Când îți construiești afacerea, brandingul ar trebui să facă parte din strategia ta pe termen lung pentru că îi ajută pe potențialii și actualii clienți să-și amintească de afacerea ta și de ofertele tale.
Branding-ul constă în aspecte de identitate vizuală, iar acesta include cărțile de vizită. Aceste obiecte fizice aduc cunoștință afacerii tale, printr-un design de impact. De asemenea, pot evoca emoții și pot crea conexiuni între dvs. și piața dvs. – așa cum am menționat mai sus.
Ele dau o față mărcii tale. Cărțile de vizită reprezintă vizual identitatea afacerii tale. Ele dau o față brandului tău atunci când contactele le privesc, amintindu-le cine ești și ce faci.
Puteţi alege din meniu tipul de carte de vizită si să adăugaţi diferite tipuri de finisare:
Laminarea se referă la procesul prin care hârtia sau un alt material purtător și un film de protecție, sunt unite. Laminarea crește durabilitatea materialelor de imprimare, permițându-le să reziste la utilizarea frecventă. Laminarea adaugă protecție împotriva amprentelor și a murdăriei, petelor și picăturilor, ruperii și încreţirii, semne și abraziuni, ulei, grăsime, murdărie, umiditate și alți contaminanți.
Lăcuirea selectivă sau spot UV se referă la aplicarea acestui strat UV pentru o anumită zonă (sau zone) a unei piese tipărite, mai degrabă decât acoperirea întregii suprafețe. Folosit în principal ca tehnică de design, lăcuirea selectivă UV este o modalitate creativă de a adăuga adâncime și contrast prin diferite niveluri de strălucire și textură.
Vedeţi discountul în funcţie de cantitate folosind calculatorul de preț!